Friday, October 23, 2009

Vgs

For noen uker siden fikk vi fylle i et skjema som vi fikk av rådgiveren på skolen, anngående besøk i videregående skole. Vi skulle krysse av for første, andre og tredjevalg for hvilke linjer vi hadde interesse av å hospitere hos.... og vet dere hva? for en gangs skyld fikk jeg som jeg ville, fordi jeg ble satt opp på Design & Håndverk! to dager skulle jeg få være på videregående og se hva de gjorde der, og tre dager skulle brukes til prosjekt på skolen som hadde med programfaget vi valgte. Så denne uken har jeg bare drevet med det jeg liker best, nemlig å være kreativ!

Det var kjempebra på videregående, Jeg fikk svar på mange av de spørsmålene jeg hadde. Synd bare at jeg må flytte til Trondheim eller Levanger hvis jeg skal gå Design & Tekstil på 2. året....

Da vi var ferdig med selve hospiteringen på videregående, hadde vi prosjekt på skolen. Det var kjempemoro! Vi fikk lov til å gjøre hva vi ville innen design & håndverk, så jeg satte meg såklart ned og begynte å sy nesten med en gang... jeg elsker å bruke tid på å formgi, synd bare at det er allt for sjelden. Ja,ja, ihvertall så produserte jeg to baguettevesker (Chanel 2.55 lignende, hvis du vet hva jeg mener) og en hårbøyle med kaninører i sort blondestoff(!) (inspirert av Maison Martin)... Hvis du er nyskjerrig på veskene så er de utstillt på skolen for tiden, men jeg får sikkert ta med dem hjem snart...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails