Thursday, October 8, 2009

Hermès spring 2010 RTW

Jeg har egentlig ikke satt meg skikkelig inn i motehuset Hermès, så jeg ble litt overasket da jeg så hvem som hadde designet denne kolleksjonen.

Første delen av kolleksjonen var synbart inspirert av elegansen til designene til motehuset Chanel; i klassiskt sort og hvitt, og de myke og sportslige klærne til Lacoste. Etter at de ti første outfitene skjedde kolleksjonens første vendepunkt; fargene forvandlet seg fra sort og hvit - til en mer dusere fargepallet i nøttebrunt og marine; signaturfargene til Jean Paul Gaultier. Det var nemlig det navnet som først dukket opp i hodet mitt da jeg så outfitene; uten at jeg visste hvem som hadde designet kolleksjonen.

Ellers var kolleksjonen veldig fin; med innslag av kongeblå, blågrått og lysebrunt. En veldig annvendelig kolleksjon designet av Jean Paul Gaultier.

Her er noen bilder fra kolleksjonen:






No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails