Friday, September 25, 2009

Stakkars tå!

Jeg vet det ikke handler om mote og klær og sånn, men i dag var jeg til legen, siden jeg har hatt veldig vondt i den ene stortåa mi i en lengre periode. Jeg har nemlig negletrang, altså så vokser neglen min inn i kjøttet, og det er veldig vondt og gå. Så da jeg kom til legen sa hun at jeg hadde to valg; det ene var å fjerne en del av neglerota gjennom operasjon og det andre var å trekke neglen, og se hvis det blir bedre hvis den får vokse ut på nytt. Jeg hater alt som har med sprøter og kniver å gjøre, tanken på at noen skal skjære i kroppen gir meg frysninger, så jeg vil unngå operasjon så langt det er mulig. Så da legen skulle trekke neglen, fikk jeg lokalbedøvelse, og tåa føltes helt rar; jeg fikk nesten ikke til og røre på den, og følelsen var helt borte. Da hun hadde fjernet neglen følte jeg nesten ingenting, men nå kjennes det virkelig at jeg har fjernet neglen... Det er kjempevondt, og jeg tenker på hvordan jeg skal kunne spille volleyball, når jeg nesten ikke klarer å bruke sokker og det er vondt å gå. Jeg håper virkelig det vil ordne seg med tåa.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails